czwartek, 16 sierpnia 2012

Szybka dżinsowa



Sukienka. 
Szybka, bo nie szyłam, tylko przerabiałam. 
A dokładnie zwężałam na szerokości i skracałam na długości. 
Kupiona na początku wakacji w sh za niewielkie pieniądze.
Takie ekspresowe tempo to ja lubię!









 Zastanawiam się jeszcze nad powiększeniem dekoltu. 
Póki co, nic przy nim nie majstrowałam. 
Sukienka ma na szwach przecierania charakterystyczne dla dżinsu, więc jeśli go wytnę, to będzie widać różnicę. 
Myślę o wszyciu w tym miejscu koronki. 
Co Wy na to?

31 komentarzy:

  1. Super ci to wyszło, ale dekolt powiększyłabym jak najbardziej o jeden guzik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie chcialabym wyciąc do tego drugiego guzika.

      Usuń
    2. Podpisuję się pod słowami Maxii :) A tak poza tym Moniś sukienka jest świetna, nie pogardziłabym taką :) Uwielbiam takie duże, naszywane kieszenie :)))

      Usuń
    3. zgadzam się co do dekoltu.

      Usuń
  2. Badzo fajna przerobka, tez lubie takie ekspresowe tempo :) A dekoltowi powiekszenie na pewno nie zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelka,powiększ,powiększ,kiedyś miałam podobną i doszyłam bawełnianą niewielką koronkę -super zestawienie:))

    a ścinkami rzucisz?zbieram na narzutę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, juz wylądowały w koszu! Ale nast. razem pozbieram, dla Ciebie::)

      Usuń
  4. Oj fajnie to z tym paskiem wygląda a dekolt-fakt ciut za grzeczna jest, z tą koronką to można tak poczarować jakby od spodu wychodziła czyli przyszyć od spodu przynajmniej na części dekoltu.

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa ja Ci pożyczę mojego "pomysła" na koronkową bluzkę z dżinsem, możesz to zastosować u siebie w sukience
    http://mary-katefashion.blogspot.com/search?updated-max=2012-08-02T15:29:00%2B02:00&max-results=7

    dlatego myślę, że dekoltu nie musisz powiększać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, no, pomysł całkiem całkiem, wlasnie dlatego lubię rady innych, mozna na cos fajnego wpaść.

      Usuń
  6. ja na przykład nie lubie dużych dekoltów wiec się na ten temat nie wypowiadam, dla mnie tak jest super a koronka jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie Ci w niej. Moni zapraszam po wyróżnienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!! Masz świetne pomysły :) A dekolt zdecydowanie powiększ. Myślę, że koronka będzie świetnym rozwiązaniem :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie ekspresowe przeróbki to ja uwielbiam:)
    Mnie dekolt nie przeszkadza, bo takie grzeczne też bardzo lubię:))

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka piękna, dekolt mógłby być ciut większy:-) też lubię jeansowe sukienki itp., spotkałam sie nawet z komentarzem w pracy typu " o..ciuchy z liceum sa ci jeszcze dobre..." na poczatku nie zajarzylam, ale potem mnie olsnilo...
    mimo to jeans jest the best!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie mam wrazenie, ze wraca to, cosmy w liceum nosily. Np ostatnio kupilam sobie dzinsy mocno wybielone. A przeciez jakies 15-20 lat temu super modne byly bardzo jasne dzinsy, wtedy sie piramidy nazywały!

      Usuń
  11. W sumie ten dekolt jest też ciekawy, taki grzeczny, ale powiększony też będzie wyglądać dobrze. Co do koronki nie jestem przekonana, ale możesz na próbę naszyć i wtedy zobaczysz, czy będzie pasować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale troszke mnie ,,ciągnie" ten dekolt, poddusza. Mam wrazenie, ze powinnam go lekko powiekszyć.

      Usuń
  12. Chodzą mi po głowie, dodatki, np. z ciemniejszego jeansu, lub lnu.
    Ale może, na len mam teraz fazę.:)

    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak oglądałam zdjęcia to też przyszło mi do głowy, że można powiększyć dekolt :) można tam wstawić koronkę albo pumeksem poprzecierać jeans :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wszywaj koronki bo będzie wygladac ciotkowato! Jest ładnie tak jak jest więc nie kombinuj :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna sukienka! Do Twojej figury świetna!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym bez koronki zrobiła i do tego -wiekszy dekolt na placach...do lini stanika :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tak, dekolt zdecydowanie do powiększenia, ale wg. mnie bez koronki... nie będzie pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak na mój gust to dekolt jest akurat, ale można powiększyć jeśli "dusi", Ma być wygodnie. Ale koronki bym nie dawała. Jakoś tak kiczowato będzie.

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja się dopiszę do listy - "jest dobrze, zostawić!" :))) Wyglądasz doskonale, a sukienka jest bardzo klasycznie jeansowa.

    OdpowiedzUsuń
  20. wszedłbym :) nie raz, nie dwa....

    OdpowiedzUsuń