sobota, 7 kwietnia 2012

Czerwona super-kiecka, Burdy - ciąg dalszy, Mapa Marzeń i życzenia na Wielkanoc

Z czerwonej dzianiny kupionej w sklepie internetowym  artex8 o której pisałam tutaj uszyłam super-kieckę!
Podoba mi się i to baaardzo. 
Sama zaprojektowałam, choć może gdzieś widziałam już taką. Sama wykroiłam na tkaninie za pomocą gotowego wykroju na bluzkę i spódnicę, 
tylko odpowiednio je wydłużając.
Jest wygodna i fajnie się układa, 
może jedynie powinna być w okolicy pasa i bioder bardziej dopasowana.
Sukienka fajnie wygląda do czarnej kurteczki z eko-skóry, którą udało mi się niby naprawić. Niby, ponieważ rozdarcia nie widać, ale już nie wygląda tak, jak wcześniej. Póki co nie zrobiłam jej jeszcze zdjęć, więc dzisiaj tylko kiecka.









Tak wygląda na lewej stronie. 
Jest marszczona na szwach bocznych i dodatkowo ma z przodu i z tyłu marszczenia, na które przyszyłam wąską tasiemkę, żeby się nie przesuwały.
Na wysokości biustu i pasa marszczenia są delikatne, trochę bardziej przymarszczyłam na biodrach. Jakieś 10 cm od dołu tkanina jest gładka, zupełnie nie zmarszczona.



Tymczasem w maleńkim punkcie prasowym udało mi się kupić wydanie specjalne Burdy 
Szycie krok po kroku  i wreszcie mogę poczytać, co tam napisali, mogę się też pochwalić jak należy, a gazetkę oprawić w ramkę i zostawić dla potomności.




Dzięki Aurin zrobiłam swoją pierwszą w życiu Mapę Marzeń.
Ale jej Wam nie pokażę, bo jest zbyt osobista.
Póki co, Mapa leży na biurku obok komputera i przypomina, co mam do zrobienia w życiu. Już powzięłam pierwsze kroki, żeby ją zrealizować.

A tymczasem Wielkanoc, święto radosne i budzące do życia,
choć pogoda za oknem jakaś taka jesienna.
Życzę Wam więc pogody ducha,spokoju i szczęścia.
I bezkarnego objadania się. Ja tam sobie nie żałuję... 
                                                                       Monika

21 komentarzy:

  1. Świetna ta sukienka, bardzo lubię drapowania i marszczenia a Tobie to wyszło fenomenalnie. Wesołych Świąt:]

    OdpowiedzUsuń
  2. kiecka leży na tobie rewelacyjnie, a gazetkę w ramkę i na ścianie powiesić w widocznym miejscu :-)
    Wesołego alleluja:-)
    życzy ewanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołego Alleluja!
    Sukienka śliczna. Kupiłam sobie podobną i u mnie marszczenia są na plastikowych taśmach. Zupełnie nie wiem jak to przeszyć, bo to taśmy pękają i cały urok sukienki znika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja:)sukienka i modelka pierwsza klasa:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka i publikacja pierwszoklaśne;) Wesołych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka! Gratuluję Budy, bardzo miła pamiątka :)

    Pogodnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie :) podziwiam wszystkich szyjących dzianiny - dla mnie to zawsze wielka trauma bo nie mam overlocka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez naleze do grupy bezoverlockowej. Szyje dzianiny na maszynie z Lidla, za 300 zeta za sztuke!!! Sa sciegi wzmocnione do elastycznych, dzieki temu przy noszeniu nie peka, mozna tez prać bez obawy.

      Usuń
  8. Wzięłam twoją rade do serca i w te Święta objadłam się strasznie. Mam nadzieję szybko zrzucić nadmiar ;) Monia radosnych Świąt! Oktawa jeszcze trwa wiec życzenia przesyłam :)

    A w sukience wyglądasz świetnie! Muszę z zazdrością stwierdzić, że wybitnie do twarzy Ci w czerwonym :> Sięgaj częściej po ten kolor.

    I gratuluję wywiadu w Burdzie - ciesze sie, że udało Ci się zakupić to wydanie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh, ja juz ledwo dycham z tego obzarstwa swiatecznego. Ale jak tu zrzucic to, co sie zjadlo, skoro jedzenia zostalo na tydzien z górką jeszcze...
      A w czerwonym faktycznie mi do twarzy, ale to chyba kazdemu.

      Usuń
  9. Dziś w "Proste i modne szycie" czytałam rozdział o dzianinach. Niby wszystko wiem, ale póki co, od dzianin trzymam się z daleka :)
    Perfekcyjnie uszyłaś tą sukienkę. Biję mocno brawa, tym bardziej, że sama ją zaprojektowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anecia, a ,,Proste i modne szycie" to jakis poradnik chyba, tak? Nie mialam z tym nigdy do czynienia. Dzianiny sa fajne i szybkie do szycia, nie trzeba tak dopasowywac i wszywac suwaka.

      Usuń
  10. No kiecka wyszła super i Sus ma racje ze w czerwieni wygladasz odlotowo :) i ciesze sie ze mape zrobiłaś, bedzie działać... i ona i ty i wszystko wokół :) trzymam "kciuki".

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieje, ze bedzie dzialac!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna sukienka w cudnym kolorze i świetnej prezencji. Spisałaś się na 6!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka. Bardzo ładnie Ci w czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kobiecy fason, i tak wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz zabójczo! Świetna sukienka! Ten kolor Ciebie lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj, uwielbiam Twojego bloga i dopiero teraz odwazyłam sie napisac :)
    równiez jestem bardzo wysoka , dokładnie mam 179cm wzrostu i dlatego postanowiłam zacząc szyc., Bloga w tej tematyce nie posiadam ale maszyna i kilka tylko dzianin jest .....wiec mam nadzieje że bede potrafiła cos dla siebie zrobić i cieszyc sie swoim dziełem. Podziwiam cię i Twwoje kreacje - sa boskie. Mam zamiar uszyc jakiegoś gacka o ciekawym wykończeniu....ciekawi mnie tylko czy znasz moze jakas strone gdzie znajde fajny wykrój, czy na "oko " moge go zrobić ?
    jezeli znajdziesz chwilke to odpisz na mojego bloga albo na maila, bede baaardzo Ci wdzięczna :)
    pozdrawiam i zycze wiekszych sukcesów i udanych kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Polecam papavero, strone z darmowymi wykrojami. Musze dać Ci jednak ostrzezenie: tuniki, nietoperze luźne bedą ok, ale juz sukienki dopasowane moga być za krókie w pasie dla tak wysokich kobiet, jak my. Ale mozna o to obejsc, trzeba sie tylko nauczyc wydłuzania wykroju odpowiednio do sylwetki. Na Papavero znajdziesz i takie instrukcje. Poza tym jest jeszcze stara, poczciwa Burda.

      Usuń