niedziela, 11 grudnia 2011

Inspiracje w internecie - fajne linki dla szyjących

Pamiętajcie o Candy, trwa do 13 grudnia!


Ostatnio na ekrawiectwie w związku ze zbliżającymi się świętami 
pojawił się wątek dotyczący szycia prezentów. Nie musi to być koniecznie odzież, ale zabawki dla dzieciaków, ozdoby na choinkę, dekoracje do mieszkań. W internecie można znaleźć wiele ciekawych stron, które mogą być inspiracją. Najczęściej są to zagraniczne blogi, amerykańskie i rosyjskie. Tutoriale są jasne i przejrzyste, tak więc nawet nie znając języka obcego, można spokojnie się domyślić, jak daną rzecz wykonać. Kiedy zaczęłam je przeglądać, to po prostu straciłam poczucie czasu! 
Wybrałam dla Was te - moim zdaniem - najciekawsze, i uporządkowałam je w kategorie. Choć wierzcie mi, to zaledwie ułamek z tego, co można znaleźć w internecie, dlatego też listę będę cały czas uzupełniać o nowe linki.


Poduszki do dekoracji mieszkania nie tylko na Boże Narodzenie




Maskotki, zabawki, elementy odzieży dla dzieci
Prezenty, które ucieszyłyby  krawcową
Igielnik
Dwustronny igielnik 


Kosmetyczki, portfeliki, torby, chusteczniki
Prosta kosmetyczka
Kosmetyczka z marszczeniami
Stojąca kosmetyczka 


11 komentarzy:

  1. wow.przeglądam to od razu , dzięki za linki.

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow!! Imponująca lista!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Monia Ty to jesteś taki szperacz, że wszystko w internecie wyszperasz. I bardzo dobrze, że się z tym dzielisz :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za linki, szczególnie te z poduszkami. Jesteś wielka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow:) ile tego jest, ależ Mikołaj będzię w tym roku szczodry...tylko żeby zdążyć ale od czego są nocki, można jakąś zarwać tylko nie wiem co na to sąsiedzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zobaczę coś fajnego, to zaraz dopisuję do listy rzeczy do uszycia, lista robi się coraz dłuższa i dłuższa, a ja dopisuję kolejne. Ostatnio właśnie poduszki mną zawładnęły.
    MM uszyj coś dla sąsiadów, to nie będą kręcić nosem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogrom jest tego i wszystko bardzo przydatne :) Od razu chce się działać ... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm dobry pomysł...może nauszniki (hihi) zbyt sugestywne chyba, na razie mam argument- moja maszyna nie chodzi głośniej niż jeden sąsiad chrapie:] i nie powiem jak jakie łaciate zwierze ten głos przypomina, ale bardzo dziwne by było spotkac owo stworzenie w centrum miasteczka i to na 2 piętrze

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ściąga - skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. olaboga ile linków :) zaraz sobie je poprzeglądam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspiracje zawsze się przydadzą, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń