czwartek, 15 grudnia 2011

Konkurs Łucznika - pomocy!!!!!!!!

Zamarzyło mi się wziąć udział w konkursie Łucznika
Tematyka dość wdzięczna, bo nawiązująca do klasyki, mianowicie zestawienie czerni i bieli.
Jeszcze od wakacji leżał w szafie na półce biały len z domieszką lycry i jak to u mnie - czekał na natchnienie.
Uszyłam z niego zwykłą, dopasowaną zaszewkami sukienkę z dekoltem w łódkę, trochę bardziej wycięte pachy, lekko obniżona talia.


A potem zaczęłam szaleć...







I teraz mam dylemat, bo nie wiem, które zdjęcie wysłać. Co prawda, mam swoje ulubione, ale nie do końca jestem pewna...
Pomocy i to szybko!!!!

39 komentarzy:

  1. Co prawda nie ja i szycie jak się okazało nie bardzo do siebie pasujemy, ale w tej kwestii chyba nie chodzi o umiejętności, prawda ;) Moim zdaniem najładniejsza jest wersja ostatnia :) Mam nadzieję, że choć troszkę pomogłam. Pozdrawiam.
    ps- jak byś miała ochotę na oryginalną biżuterię (oczywiście handmade), to zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej pasuje wersja z brochą kwiatkową w pasie. tylko chyba bym włożyła cieliste rajstopy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podobają dwie od końca:) Ale ostatnia najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Monia nie wiem czy dobrze zrobiłaś bo teraz co opinia to inne typy ;)
    A mnie się podoba wersja nr 1 i 4 - z przewaga na 4. Moja sukienka nadal "się kończy"...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie na pierwszym miejscu jest ostatnie zdjęcie, wydaje mi się, że jest to pomysł najbardziej nietypowy, kreatywny, a na drugim z kwiatkiem choć jest to dość typowe i nie wyróżniające się. Aha, chyba też założyłabym rajstopy cieliste. To takie moje skromne zdanie:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Ostatnia od razu wpadła mi w oko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarbie zrób pętelkę na ramieniu i puść za siebie- jak na reklamach perfum (efekt teledysku :P). Możesz też zrobić łączkę takich czarnych kwiatuszków, jakie rozdawałaś na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, ostatnie- ja tylko dodam, że karteczka z napisem jak dobrze zrozumiałam w regulaminie ma być napisana odręcznie ( to tak się nie pytana odzywam ale może pomóc). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. MM, gdzie pisze, ze kartka musi byc napisana odrecznie? Ja nic takiego nie widzialam.
    Odnosnie kartki jest napisane,,- Prosimy do wykonanej pracy dopiąć karteczkę "Konkurs Łucznika" - przynajmniej jedno przesłane zdjęcie powinno takie oznaczenie posiadać."

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe sukienki, moja faworytka to ta na ostatnim zdjęciu:)
    Powodzenia w wyborze oraz konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnia najbardziej oryginalna,
    z różą w pasie klasyka, subtelność i delikatność

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia, trzymam kciuki za Ciebie :) Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  13. Moją faworytką jest wersja ostatnia, a zaraz po niej pierwasza

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie ostatnie zdjęcie! najciekawsza wersja! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnia fotka i tez polecam rajstopy cieliste :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcia, a potem przedostatnie :)

    Z tego, co widziałam w kilku konkursach Łucznika, karteczka nie musi byc pisana odręcznie, tylko ma być właśnie prawdziwa, a nie doklejona w programie graficznym.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka musi być ,,realna", czyli nie dołączona w programie graficznym, ale moze być napisana zarówno odręcznie, jak i komputerowo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie otatnie zdjecie plus cieliste rajstopy:))) Na drugim miejscu przedostatnie zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę ,że największe szanse masz z ostatnią sukienką:)
    Przyłączam się do apelu o zmianę rajstop na cieliste:)Trzymam kciuki:)
    POWODZENIA !!!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne sukienki, ale najbardziej podoba mi się ostatnia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnia :)
    powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  22. dwa ostatnie, a najbardziej ostatnie.
    pozdrawiam gocha2606

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnia - najbardziej oryginalna:) 3 pierwsze są takie zwykle, zbyt grzeczne, a w czwartej coś mi nie pasuje, ale nie umiem dookrreślić co:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Juz wysłałam, ostatnie zdjecie oczywiscie.

    OdpowiedzUsuń
  25. i dotarłam do twojego bloga :-) ostatnia wersja jest cool :-)
    pozdrawiam anistach :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ostatnia bez czarnych rajstop

    OdpowiedzUsuń
  28. ostatnia albo przedostatnia, ale czegoś mi brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  29. Przed ostatnia jest fajna, coś podobnego już chyba kiedyś widziałem. Fajny blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z kontaktem! (czyli przedostatnia wersja) Trzymam kciuki :-)
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  31. tą z paskiem z kwaiatem :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję wygranej! Tak trzymać na następny rok:)
    Ostatnie zdjęcie to mój faworyt spośród reszty zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieję, że ten świąteczny czas pozostawi w Twoim życiu troszkę magii na kolejne dni... wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. moje zdanie to ta z paskiem i rożą:)

    OdpowiedzUsuń