piątek, 12 października 2012

Polskie blogi o szyciu

Jest ich coraz więcej.
Są takie, gdzie tematem przewodnim jest szycie i przerabianie ubrań.
 Są też takie, na których szyje się zabawki, patchworki, elementy wystroju mieszkania i wszystko, co można wyczarować z kawałka tkaniny.

W tym poście wymieniłam te blogi, które obserwuję i które znam. 
Jeśli prowadzisz takiego bloga 
a nie ma go na poniższej liście, daj znać na maila. 
Lista będzie ciągle aktualizowana.
Oczywiście w zamian umieszczasz link do mojego bloga u siebie.

monika.nika5@gmail.com


Blogi podzieliłam na dwie grupy.
Warunkiem znalezienia się w pierwszej jest prowadzenie bloga zawierającego minimum 5 postów dotyczących własnoręcznego szycia lub przerobienia ubrań i pisanie go w języku polskim.
Blogi wymienione są w kolejności alfabetycznej.


Polskie blogi o szyciu i przerabianiu ubrań





Blogi o szyciu zabawek, patchworków, elementów wystroju mieszkań.




177 komentarzy:

  1. To poproszę o dopisanie :) Zapiski Sagitty :)http://www.sagitta123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz w życiu jestem gdzieś pierwszy ze względu na alfabet :) A listę podkradnę, bo nie wszystkie blogi znam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja i swój dopiszę, chociaż nie dotyczy tylko i wyłącznie szycia.
    http://robotkowebajdurzenie.blogspot.com/
    I biegnę czytać blogi z listy, których jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisalam. A ja biegnę czytać Twój, bo nie znalam wczesniej.

      Usuń
    2. Nie znałaś bloga Dorfi O_o myślałam, że ją wszyscy znają :P
      I dziękuję Ci za tą listę - super pomysł! Zwykle korzystałam z blogów np Dorfi i patrzyłam na przez nią oglądane strony, a teraz będę miała wszystko w jednym miejscu :) Jeszcze jak by mi się udało obczaić, jak dostawać powiadomienia na maila kiedy ktoś napisze, to byłoby super :P
      Na razie dostaję powiadomienia z Twojego bloga i bloga Stefci.
      Pozdrawiam!
      Joanna Loana

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. O rety! Zapomnialam. Ale juz sie poprawiam.

      Usuń
    2. Ło matko, jakas Ty niecierpliwa! Wyjdz z bloga i wejdz ponownie.

      Usuń
    3. tak zrobiłam i wtedy nie było, ale już widzę, że jestem. Dzięki za dopisanie :) A co Ty taka nerwowa?

      Usuń
    4. Młoda, ja mam takie specyficzne poczucie humoru. Spoko::)

      Usuń
    5. zapraszam na mojego bloga www.friends-and-you2.blogspot.com

      Usuń
  5. Fajny pościk, ciesze sie przeogromnie że znalazłam się w takim gronie- dziekuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co naliczyłam 20 postów ''szyciowych'' na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja?A ja? :D http://zapomnianapracownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potraktuj tego jako uszczypliwości, ale jesteś zapomniana :D
      Wirtualnie ściskam i co złego, to nie ja ;)

      Usuń
  8. Dziękuję pięknie :))

    Tak wyszło, że w technikum ze względu na nazwisko siedziałam z trzema chłopakami w ławce, a w podstawówce dali mi takiego jednego do ławki, bo za dużo kombinował i musiałam go pilnować... więc jak teraz zobaczyłam, że "siedzę" koło Bartka, to aż się uśmiechnęłam, że jeden gość szyjący w blogosferze i akurat siedzę ze względu na alfabet obok niego :D
    Poprawiłaś mi humor naprawdę! :)

    Akurat na weekend szykuję babeczkowego posta, więc pozwolę sobie w nim Twojego posta podlinkować, bo mi się wstrzelił troszkę w temat. Oczywiście jeżeli nie będziesz miec nic przeciwko :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... a ja zawsze byłem sadzany z dziewczynami, które rozrabiały i to ja ich pilnowałem! LOL

      Usuń
    2. Monika sorry, że tak ci w komentarzach spamuję i prywatę uprawiam...

      BWzSz zauważ, że oboje się podpieramy ręką na awatarach! Normalnie znak jakiś! :P

      Usuń
    3. BWzSz nie mam nic przeciwko linkowaniu.
      Bartek, uprawiaj tu co chcesz, byle to legalne było.
      Ja tez siedzialam z łobuzami w podstawowce. A jeden to mial przez pół roku katar.

      Usuń
    4. Monika, ale fajny ten post :)))

      Teraz tutaj będę wracać, bo jak nie widziałam jakiegoś bloga, to mi się wyświetla innym kolorem, ale nam zrobiłaś zabawę nie ma co :))

      Zabawa typu - "Poznaj swoich kumpli" :D

      Bartek - faktycznie :)))
      Teraz to ja padłam... tylko siedzimy albo do siebie i zerkamy, albo się na siebie fochamy :D

      Jakby co, to ja zawsze chodzę po prawicy współtowarzysza, więc wygląda na to, że jednak zerkamy i plotkujemy pewnie ;)

      Usuń
    5. Fajny ten post, bo Monika fajna, wiec inaczej nie mogło być, hihihi...

      Usuń
    6. Zgadzam się :D Pozdrawiam ;)

      Usuń
  9. Mysle, ze tych blogow jest w miedzyczasie tyle, ze strony by na owa liste zabraklo :) Moj blog byle jaki i uszytki niepozorne, to i glupio by sie bylo w takie towarzystwo wpraszac ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Milo mi,ze o mnie pamiętałaś!!!Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miala zapomniec, przeciez razem zaczynałysmy, pamietasz Daga?

      Usuń
    2. No oczywiście,ze pamiętam.Co prawda nie udało mi się osiągnąć takiego rezultatu jak tobie,ale ważne jest to ze nie zrezygnowałam(a miałam taki zamiar.PA!

      Usuń
  11. no ja też dopiero zaczynam, ale bardzo się cieszę, że trafiłam na wasze szyciowe blogi, bo zdecydowanie łatwiej mi zacząć moje zaczynanie:)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie tam tez jeszcze nie ma ale ja dopiero swieżynka i czasu mało więc za często nie pokazuje co uszyłam :) najwazniejsze że monika jest bo juz tak czekałam na ciebie:) ja te blogi to juz wszystkie obcykałam POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak świeżynka będzie miala więcej postów o szyciu, to niech da znac. Na razie troszkę za mało.

      Usuń
  13. Dziękuję za umieszczenie mnie na liście :) Miło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki Moniś za ten pościk i listę!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł na post :) też się dopisuję www.margarett-kreatywnie.blogspot.com pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za przygarnięcie do tak zacnego grona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł z ta listą. Ja co prawda mam maleńko postów, choć uszytych rzeczy nigdy nie policzę, ale może kiedyś się na takowej liście znajdę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja tez poproszę o dopisanie mnie na listę, chociaż mam bloga o dzierganych maskotkach, to coraz więcej mam postów o szyciu ;-))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie fajnie :) Mnia to ma łeb :P no bo baaa z Konina babki fajne są :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki Monia za ten katalog - o niektórych blogach nie słyszałam a teraz z chęcią poogladam co tam dziewczyny (i chłopaki!) szyją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrazenie, ze ost to jest jakis wysyp blogujących szyjacych. Coraz wiecej sie pojawia, wiec warto poznać nowe kolezanki, bo kolegow to cos jak na razie nam brakuje.

      Usuń
  21. Fajnie :)
    Również poproszę o dopisanie mojego skromnego i niepozornego blogu
    http://szyjnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja proszę o dopisanie mnie do listy:)
    http://gazynia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. hmmm, ja co prawda bloga nie posiadam, ale owszem szyję i to dość oryginalne rzeczy, bo stroje taneczne i karnawałowe (dużo naszywania cekinów, koralików, itp) - zainspirowałaś mnie i może jak wszystko pofotografuję też założę bloga - wtedy na pewno tu wejdę i się pochwalę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach super pomysl, tez skradne liste i poprzegladam te blogi ktorych nie znam :) I poprosze o wpisanie mnie do tej 2 kategorii :) http://tutinella.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ladnie, wreszcie ktos sobie sam kategorię wybral.

      Usuń
  25. A czy ja mogę również prosić o dopisanie? Nie wiem czy się kwalifikuję, bo postów typowo szyciowych niewiele, ale miimum spełnione... :)
    Boniek z http://boniffacy.blogspot.com/

    A! Kategoria pierwsza i druga, choć sercem jestem za drugą ;0)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Widzę i dodalam, ale czesc zdjec masz pousuwane.

      Usuń
    2. no nie wiem, nie wiem, może coś było nie tak, bo teraz sprawdziłam i wszystkie fotki działąją:)

      Usuń
  27. Jestem dość świeżo upieczoną blogerką, ale może to, co na blogu mam kogoś zainteresuje :) Proszę więc o wpisanie na listę - będzie to dodatkowy kop motywacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisalam z ogromną przyjemnoscią. I zgadzam sie z Bezdomną Szafą, ze jestes obiecującą blogerką. Cos czuje, ze to dopiero początek.

      Usuń
    2. Dziękuję :) bardzo miło mi to słyszeć :) dołożę wszelkich starań, żebyście się co do mnie nie myliły :)

      Usuń
  28. pomysł trafiony w 10! ja też się dopisuję do listy nr 1 http://libeelula.blogspot.com/- moje życie i szycie
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie - choć przede wszystkim szyję ubrania, a lalki tylko okazjonalnie :D

      Usuń
    2. jeszcze raz dzięki i w kolejnym poście podlinkuję i opiszę to co tu zrobiłaś, bo chyba nie każdemu chciałoby się zrobic taką listę - naprawdę suuper!!!

      Usuń
  29. A ja się zastanawiałam, czemu u mnie tyle ludzi idących od Ciebie :)))) Dziękuję, jeśli pozwolisz, to gdzieś przy okazji najbliższego postu podlinkuję się do ciebie i do tej list, bo inicjatywa jest rewelacyjna.
    I oczywiście dziękuję za umieszczenie "w pierwszym rzucie" blogów :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna lista. Dzięki niej poznałam kilka nowych dla mnie a bardzo fajnych blogów, więc dzięki za poświęcony czas na jej przygotowanie :)
    Mój blog jest trochę nietypowy, ale szyję sporo więc może mogłabym dołączyć do tej listy?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisałam, powinnam zrobić to już wczesniej, sorry::)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za dopisanie do listy :) Bardzo mi miło znaleźć w tak sympatycznym i bardzo kreatywnym gronie!
      Pozdrowienia serdeczne

      Usuń
  31. To ja też bym prosiła o dopisanie do blogów szyciowych. Dopiero zaczynam przygodę z szyciem i z blogowaniem i jak na razie bardzo mi się podoba. Postów co prawda jeszcze mało, ale od czegoś trzeba zacząć.
    Mój adres: http://www.ratschka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do listy dopisuję te blogi, na ktorych jest minimum 5 postów ze zdjęciami uszytych już rzeczy. Twój jeszcze tego warunku nie spełnił, ale ze względu na moj sentyment do sukienek ( a ta czerwona mnie powaliła ) udało Ci się ominąc ten wymóg. Więc jestes. Ale bede obserwowac, wiec bierz sie do dzieła::)

      Usuń
    2. Dziękuję:) Do dzieła się zabiorę na pewno:)

      Usuń
  32. Lista swietna...ja tez cos szyje wiec jakby mozna bylo to i ja chce byc na liscie szyjacych.. http://alicja-beautyhome.blogspot.co.at/
    a jak nie da rady to na liscie upiekszajacych dom.Dziekuje za tyle blogow. ktorych dotychczas nie znalam .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie listy dotyczą szyjących, tylko pierwsza szyjacych ciuszki, a druga szyjących wszystko inne. Twoj blog jest fantastyczny, utonęłam w nim na kilka godzin, wiec z radoscią dodaję do grupy drugiej.

      Usuń
  33. Bardzo mi miło, że widnieję na tej liście:) Dzięki Monika! Ta lista pewnie niejednemu pomoże:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za umieszczenie mojego bloga! :)

    PS. Troszkę nazwa przekręcona, ale to nic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz poprawilam. Wazne, ze link prowadzil we wlasciwe miejsce::)

      Usuń
  35. fajny pomysł:) ja też szyję:) ale to czy mnie zawrzesz w tej liście oczywiście wyłącznie od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super post. Cieszę się że ktoś się pokusił o taką listę. W jednym miejscu tyle fajnych propozycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie masz troszke malo postow, ale jak bedzie kilka wiecej to z przyjemnoscia dopisze do listy.

      Usuń
  37. Ja też poproszę o zaszczyt bycia na tej liście, mam nadzieję że się zakwalifikuje :))
    www.moje-poTWORY.blogspot.com
    Myślę również, że moja siostra Elfka, też by tu pasowała:) www.elfka.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. też już wystukałam magiczną "piątkę" więc z chęcią dołączę do tak zacnego grona:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super pomysł z taką listą, ja kiedyś wchodziłam u niektórych blogerek w listy obserwowanych blogów ale nie natrafiałam tylko na tematykę szycia więc niektórych blogów z tej listy nawet nie znam, będę musiała zajrzeć :)

    Mojego bloga jeszcze nie ma na liście więc poproszę o dopisanie mnie do listy i zapraszam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam bloga z przyjemnością, bo naprawde fajny i fajne pomysly, o modelce juz nie wspomnę::)

      Usuń
  40. Miło mi ,że moje szycie zostało zauważone.Dziękuję za wpisanie na listę.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapraszam również na mojego bloga i jeżeli można prosić Moniu o wpisanie na listę.

    Pozdrawiam LaFaMi
    www.lafami1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. www.modowakrawcowa.pl blog prowadzony od marca tego roku - to blog prowadzony przej moją córkę Kasię. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mama za reklamę! Dzięki Monika za umieszczenie mnie tutaj!:D

      Usuń
  43. Zapraszam na mojego bloga o szyciu i projektowaniu mody : olaparasola.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja też http://www.koralikikitty.blogspot.com/ :):)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też nie raz szyję i tworzę :) Nie wiem czy mój blog kwalifikuje się do takiej listy, bo tematyka jest dość różnorodna - zostawiam tę decyzję Tobie - Ty tu rządzisz ;D
    http://jussstek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Moniś :) mój 'jussstek' zmienił się ostatnio na http://wiecejpomyslownizczasu.blogspot.com/, wiele osób ostatnio wpada na mojego bloga właśnie stąd, więc byłabym wdzięczna, gdybyś znalazła chwilę i zmieniła link :)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  46. fajnie by bylo znaleść się na Twojej liście:) minimum mam spełnione a może się w końcu zmobilizuję do częstszych postów:) ignacynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ooo..fajny pomysł z tą listą blogów ! Na kilka z nich zaglądam , ale w wolnej chwili zajrzę na resztę :) Też coś tam kombinuję od niedawna , jeśli uznasz że warto mnie dodać to fajnie ! www.aleksandra-sz-szyje.blogspot.com :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  48. a czy ja się załapię na listę blogów? http://wkreconawszycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. i jeszcze ja blog patchworkowo-tildowy

    http://patchworki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. aaa ja też szyję ubranka :D http://szyciowelove.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też, ja też! Trochę tego i trochę tamtego, ale głównie domowe i dzieciowe :)
    bialegrochy.blogspot.com

    I zapraszam przy okazji na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Hej :) u mnie też się coś znajdzie o szyciu :) http://lavenderandrosestories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. U mnie też jest nieco szycia :) http://lavenderandrosestories.blogspot.com/
    I zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Poproszę o dopisanie www.pracowniastroju.com
    Mam nadzieję, że się spodoba:))

    OdpowiedzUsuń
  55. Byłabym wdzięczna jak by i mój blog znalazł się na tej liście
    fashion-madmade.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  56. Proszę dopisz jeszcze mój blog:
    tomojeszycie.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PIsalam wyraźnie o warunkach jakie trzeba spelnic, zeby znaleźc sie na liscie. Dla Twojego bloga to za wczesnie.

      Usuń
  57. Ja poproszę o dopisaniu mojego bloga o szyciu zabawek:

    ewulaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Czy mogłabym prosić o dopisanie

    http://oloveszycie.blogspot.com/

    Fakt jestem dopiero początkująca ale mam wielkie chęci i zamiary :)
    zapraszam i mam nadzieję że się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny post.Jestem świeżą blogowiczką i czy mogę prosić o dopisanie mojego bloga
    http://blogobarwachszycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. ja również proszę o dopisanie
    http://sajowe-hafciarstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. A więc i my - Surrealistyczny Duet Twórczy - prosimy o dopisanie nas na listę, gdyż pragniemy znaleźć się w tym szacownym gronie "szyj". ;)
    http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/
    Pozdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  64. To i ja poproszę o dodanie mojego bloga:)
    www.kolorowa-niteczka.blogspot.com
    Świetny pomysł z ta lista:)

    OdpowiedzUsuń
  65. również poproszę o dopisanie mnie do listy ;)
    http://iglyiguziki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja dopiero zaczynam ale myślę, że niedługo zasłużę, żeby znaleźć się na tej liście;) http://my-hand-made-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Oh dzieki Ci Kobitko za ten spis naprawde!!!!!!!!! Pozdrawiam cieplutko
    Kasia (cicha fanka blogow szyciowych)

    OdpowiedzUsuń
  68. Hej, prosiłabym o dopisanie (mam nadzieję, że spełniam warunki): www.domowakostiumologia.blogspot.com Mój blog jest o tematyce szyciowo-historyczno-kostiumowej :)

    OdpowiedzUsuń
  69. kurs szycia na maszynie w Pruszkowie - www.caramel.com.pl - prosimy o dopisanie

    OdpowiedzUsuń
  70. rewelacyjny pomysł z taką listą. poproszę o dopisanie www.socute-solovely.blogspot.com szyję ubranka dla dzieci do sesji i dekoracje pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  71. Hej:-) to jeszcze ja poproszę: http://szycieupiekszazycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Hej mam ogromną prośbę:) gdzie kupiłaś ten świetny zestaw ćwieków????:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, na końcu posta o ćwiekach jest aktywny link. Przenosi od razu do sklepu internetowego.

      Usuń
  73. A mnie tu nie ma!!! Przytulasie-NAsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. O, nie ma mnie:( Mogę poprosić o dopisanie? Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam, ja jestem początkującą blogerką i zaczynam dopiero przygodę z szyciem. Pozdrawiam i byłoby mi miło znaleźć się także na Twojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo podoba nam się Pani blog. Jeżeli byłaby Pani zainteresowana próbkami
    Włoskich tkanin to nasz sklep z
    jedwabiem
    oferuje gatunki: Satyna, żorżeta, muślin, szyfon, krepa oraz
    szantung. Posiadamy również Bawełny oraz dzianiny bawełniano wiskozowe,
    koronki oraz materiały ekskluzywne. Ponad
    20 tysięcy asortymentu.  Zapraszamy.
    Hurtownia tkanin

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo podoba nam się Pani blog. Jeżeli byłaby Pani zainteresowana próbkami
    Włoskich tkanin to nasz sklep z
    jedwabiem
    oferuje gatunki: Satyna, żorżeta, muślin, szyfon, krepa oraz
    szantung. Posiadamy również Bawełny oraz dzianiny bawełniano wiskozowe,
    koronki oraz materiały ekskluzywne. Ponad
    20 tysięcy asortymentu.  Zapraszamy.
    Hurtownia tkanin

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja szyję dla xxelek, przygodę z blogowaniem dopiero zaczynam,ale szyję całe życie, powoli uczę się jak pokazywać to innym, jeśli można to też chętnie dołączę do listy szyciowej http://robakxxl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. bardzo prosze o dopisanie :) co prawda nowa ale jaka ambitna ;D belikejoanna.blogspot.pl
    pozdrawiam BLJ:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja też poprosze o wpisanie mojego bloga:)

    http://taksobieszyje.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  81. hej :) Jeżeli mogłabym prosić, to również chciałabym znaleźć się na liście ;) asiaszyje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja również proszę o umieszczenie mojego bloga na liście i z góry dziękuję :) pozytywniezszyta.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękny ten dywanik! W wakacje też taki szyłam, ale ręcznie i miałam problem, ponieważ naciągał się za mocno. Teraz mam maszynę, więc zaszaleję :)

    OdpowiedzUsuń
  84. i ja, i ja!
    Czy moge prosić aby mnie też dopisać?
    szyjzmilli.blogspot.com
    a poza tym świetna lista, dzięki i pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  85. Fajny pomysł,mój blog o szyciu a dokładnie szycie krok po kroku.
    http://szyj-ze-mna.blogspot.com/2013/03
    Jeśli mogę prosić o wpisanie na listę,z góry dziękuję.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  86. a możesz wpisać i mnie na listę - będę wdzięczna;)
    www.happycreatiff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. I ja się dopisuję do zacnego grona;-) www.projektantkamody86.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Ciekawy wpis ;) Wiele się z niego nowego dowiedziałam.
    Co sądzisz o takiej maszynie do szycia na początek ?
    Link do Maszyny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale o której? Link kieruje na stronę z kiludziesięcioma maszynami do szycia...

      Usuń
  89. A ja poproszę o dopisanie http://tantemary.blogspot.com/ dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  90. Super lista! Idę szukać czegoś dla siebie :-) ja też szyję trochę, zapraszam jeśli masz ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
  91. Również proszę o dopisanie :) Pozdrawiam
    kolorowechwile-scrap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. czy ktoś zna może adres bloga, który prowadzi młoda kobieta, ost jak natrafiłam miała krótkie rude włosy, miała również (chyba) znamię na twarzy. przerabia ciuchy, szyję sama, tworzy coś z niczego. może ktoś bd w stanie mi pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  93. super pomysł :) nie umiem sie obsłużyć blogspotem i nie mogłam wyszukać ciekawych blogow a tutaj prosze :) cała lista :)

    Proszę również o dopisanie mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Genialna lista! Znajduję się w niej wszystko! Zarówno dla początkujących jak i dla zaawansowanych osób zajmujących się szyciem.

    OdpowiedzUsuń
  95. Hej, proszę o dopisanie mojego bloga, może w końcu ktoś go odwiedzi:)
    www.aktoza.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. fajnie wszystko zebrane. duży puls za to

    OdpowiedzUsuń
  97. Wspaniała lista blogów. Warto mieć ją zapisaną bo niektóre mają niesamowite projekty!

    OdpowiedzUsuń
  98. Tak, nam też się bardzo podoba. Tak trzymać! :)

    OdpowiedzUsuń
  99. www.etiblog.com.pl ma mnóstwo projektów, więc warto, aby znalazł się na liście. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. przejrzę wszystkie blogi na powyższej liście, w zamian poproszę o dodanie mojego bloga do listy http://sajmiri.blog.pl/
    Będę bardzo wdzięczna, bo dopiero zaczynam. Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Wielu z nich nie znam, ale poznam i chętnie zajrzę! Ja też piszę o szyciu pomiędzy stylizacjami, więc zajrzyj do mnie i dopisz jeśli uznasz że się nadaje do tej listy :)
    Pozdrawiam,
    Faustyna http://catwalk-fashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Nie miałam pojęcia, że jest tak wiele ciekawych blogów o szyciu. Ja do tej pozy zamawiałam głównie zabawki przez Internet dla moich szkrabów http://krasnal.sklep.pl/. Coraz bardziej jednak myślę o tym, by zacząć robić je ręcznie. Masz jakieś rady dla początkujących? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogrom inspiracji na stronie Paper Magic oraz Pedagogia das Cores na facebooku.

      Usuń
  103. Hej jeśli lista wciąż uaktualniana, to proszę o dodanie mojego bloga. Prowadzę go dosyć krótko, ale staram się intensywnie.

    http://warsztatenij.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  104. Everything is very open wit a clear clarification of the challenges.

    It was definitely informative. Your website is very helpful.
    Thahks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  105. Czerpię inspirację z niektórych powyższych blogów. Dobrze, że są takie strony internetowe, gdzie można znaleźć setki inspiracji..

    OdpowiedzUsuń