poniedziałek, 21 marca 2011

Jak zrobić wykrój bluzki?


Mając wymiary 
można w prosty i szybki sposób zrobić samemu taki wykrój, 
który może posłużyć do uszycia bluzki czy kamizelki, 
tuniki a nawet góry od sukienki. 
Moja forma to wykrój tyłu, 
na którym zielonym flamastrem wyrysowałam 
również wykrój przodu.
Zaszewki przodu u mnie są długie, 
ponieważ jestem bardzo wysoka. 
Dlatego najlepiej zmierzyć odcinek pomiędzy talią a biustem i dopasować je indywidualnie.
 Jeśli biust jest duży, to z przodu należy zrobić jeszcze zaszewki poziome - pod pachą. 


3 komentarze:

  1. Na to czekałam Moniko,spróbuje sobie zrobić taki uniwersalny wykrój.
    Dzieki Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ale bardzo mało z tego się dowiedziałam. Z uwagi na to, że jestem kompletnym laikiem w dziedzinie szycia, potrzebne by mi było omówienie wykonywanych czynności.

    OdpowiedzUsuń