poniedziałek, 10 lutego 2014

Quilling, ach ten quilling!

Dzisiaj mam dla Was coś, co wyszło spod zdolnych rąk 
mojej dawnej koleżanki z liceum. 
Gosia tak niby przypadkiem wydała się, że potrafi robić takie oto cuda. 
Ja do tej pory nie miałam styczności z quillingiem i przyznam się, 
że zobaczywszy pierwszy raz jej prace pomyślałam, że to scrapbooking.
Ale nie, to jest quilling w czystej postaci. 
Dla niezorientowanych to metoda tworzenia ozdób poprzez zwijanie 
wąskich pasków papieru.
Tak wyglądają prace Gosi - dodam, że skrzyneczka też jej dziełem.





Dla osób, które chcą zacząć swą przygodę, mam kilka fajnych filmików z YT.


Co jest potrzebne do quillingu. 



Jak robić podstawowe figury w quillingu.



Jak zrobić śnieżynkę.



Jak zrobić motylka.



Jak ozdobić pisankę



Do dzieła więc!!!!!!!!!!!

10 komentarzy:

  1. Piękne są te prace! Szczególnie zdobienie na pudełku. Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. No rewelacyjne rzeczy robi Twoja koleżanka. A ja raczej wolę popatrzeć niż robić. Pozdrawiam AGA

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, nie wiedziałam, że to coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, zwłaszcza, że własna. Idealna na prezent. Pozostałe też mi się podobają. Ja nie mam cierpliwości i zapewne palce za grube. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pudełko jest po prostu genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze podziwiam dziewczyny,które robią takie cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękności!!! :D bardzo ale to bardzo pomysłowe i ładne

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za wszystkie miłe komentarze i Tobie Monia za reklamę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, jakby co-to czekam na procent od zysków hehe:))

      Usuń