wtorek, 30 sierpnia 2011

Spódniczka bombka

Dzisiaj obiecany wcześniej post 
dotyczący spódniczki bombki, której zdjęcia mogliście 
już wcześniej oglądać.
Nie będę się za bardzo rozpisywać. 
Jak wygląda moja ,,bombka", każdy widzi.
Materiał to bawełna z dodatkiem streczu - mój ulubiony gatunek tkaniny - dlatego spódniczka jest wygodna. 
Pas na dole nie krępuje więc ruchów. Dodatkowo ma kieszenie wpuszczane.
Wszyty zamek w tylnym środkowym szwie. 
I to tyle.
Prosta do wykrojenia, szybka do uszycia.



I, oczywiście filmik, 
pokazujący w skrócie jak taką spódniczkę uszyć.

8 komentarzy:

  1. Spódniczka bombowa, nie za długa, nie za krótka taka w sam raz. I na tych długich, szczupłych nogach wygląda bosko- zdecydowanie to twoja długość

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała ozdoba do taaakich nóg:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Monia super ta spódniczka, fason jak najbardziej mój, kolor też a i wykonanie świetne :) Super w niej wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka świetna:) Mój krój, moja długość..tylko spódniczka nie moja;p
    dziękuję, za bardzo przydatny instruktarz, nawet taki laik jak ja załapał:)

    Pozdrawiam
    agadzieje

    OdpowiedzUsuń
  5. 0ooohhhh! Rewelacja! To bardzo udany uszytek. Idealnie pasuje do figury modelki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, och, ech! Jak miło mi się zrobiło!

    OdpowiedzUsuń