wtorek, 26 czerwca 2012

To, co w planach

Dopiero co wykrojona prosta, 
dopasowana jedynie zaszewkami spódniczka z beżowej eko-skórki, kupionej jeszcze zimą. Poleżała kilka miesięcy i mam wrażenie, jakby zaczęła się sklejać, poza tym zrobiła się bardzo delikatna. Mam nadzieję, że po uszyciu nie okaże się jednorazowa...


Pomarańczowy komin i pasiak dawno już zostały przerobione na nietoperzowe bluzki.
Dzianiny w paski zostało mi jeszcze kawałek i teraz się męczę, jakby tu coś jeszcze z tego wykombinować, bo w sklepie już nie można dokupić.




Tymczasem, 
tak niby przy okazji próbowania wykroju na sukienkę z Burdy 5/2007 powstało takie coś, miętowe, na ramiączkach, dopasowane, niemożliwie krótkie ( przerobione z bawełnianej spódnicy z sh ). Już miało wylądować w koszu, bo wykroiłam dwie prawe części na biust - i je zszyłam! Więc zrezygnowałam, bo po co czas marnować na prucie czegoś, w czym się prawdopodobnie nie będzie chodzić. Ale że ćwiczę silną wolę, więc przespałam się z problemem ( ostatnio tylko z nim sypiam w nocy...) i z nową energią zabrałam się do prucia.
Oczywiście będą zdjęcia na Ludziu. 
Jak Ludź się w końcu ogarnie. I pogoda też.






Tak wyglądają sukienki z Burdy. Moja zdecydowanie codzienna.




Temu konkretnemu numerowi Burdy poświęcę niebawem oddzielny post, bo jak do tej pory, jest tam najwięcej fajnych letnich inspiracji na bluzki, spódniczki i sukienki.

A to dwa spore kawałki tkaniny, które dostałam ostatnio w spadku. Strona prawa jest niemożliwie błyszcząca, lewa biała. Macie jakieś pomysły?



16 komentarzy:

  1. Uszyłabym taką spódnicę jak ma Małgorzata Socha w załączonym linku (pierwsze zdjęcie), ten materiał idealnie się na to nadaje. Będzie pasowała na różne okazje, bo wystarczy dodać jednolitą ciemną lub jasną górę i jest super!
    http://www.lansik.pl/29064/blyszczace-gwiazdy-na-pokazie-zuo-corp-zdjecia/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NA taką krojoną z koła to chyba tkaniny nie starczy. Myslalam raczej o bluzce.

      Usuń
  2. Może by tak uszyć coś białego ale z bardzo małymi wstawkami czegoś tego świecącego. Pamarańczowa tkanina superowa jest:] a sukienka cudo, taka delikatna i romantyczna:]

    OdpowiedzUsuń
  3. cholera nie mam tego numeru...a sukienka jest przecudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. pooglądałam na osince sobie ten numer , świetny!! strasznie fajne sa tam pomysły. nic będę jakoś kombinować...bo mam na oku stamtąd 3 sukienki - będzie praca własna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie swietny jest! Jak to mowią: stary, ale jary. Przypomnial mi sie a propos tej sukienki. Poza tym w tamte wakacje szylam na wzor jednej sukienki z Burdy fajną sukienke w stylu safari, tylko ze mi sie nabralo tu i ówdzie i nie wiej, jak bede wygladac, jak sie w niej obfotografuję...

      Usuń
    2. jak sie obfocisz na ekranie zobaczysz, a najlepiej pokaż nam i ocenimy :P A ta mietowa sukieneczka jest swietna, ze błyszczącej uszyj sobie taką samą bez falbanki na dole i będzie bosko

      Usuń
  5. Hmm ciekawa sprawa z ta ekoskórką. Mam nadzieję, ze "nie sflaczeje". Żeby Ci potem na szwach nie popękała tak jak w przypadku kurtki :(
    Dzianina w paski bardzo mi się podoba. W zasadzie to podoba mi się cały czas - uwielbiam paski! A sukienka z Burdy ciekawa :> Muszę poszukać takiej jednej sukienki, którą szyłam z jeansu z 10 lat temu też z Burdy. Bardzo fajny krój miała. Nie wyrzucaj tej Swojej, masz fajna tunikę do krótkich spodenek np. jeansowych! Fajnie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego metalicznego fajne takie proste bluzki:
    http://stylio.pl/ogloszenie/hm-xs-metaliczna-360575
    http://moda.wieszjak.pl/katalog-ciuchow/303097,Bluzka-River-Island.html
    Dla mnie najlepiej takie metaliczne tkaniny sprawdzają się z prostymi krojami. I można na codzień nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba własnie w bluzce najlepiej bym sie widziala.

      Usuń
  7. Też szyłam ten model i żałuję,że nie uwieńczyłam na zdjęciu-nawet bym nie powiedziała,że w takiej "codziennej"wersji taka fajna może być:)Sistu ma rację super pomysł metaliczne tkaniny najlepiej szyć w prostej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam niecierpliwie na stylizację z tą skórkową spódnicą, uwielbiam takie proste kroje (czego puki co nie widać na blogu ;P) Sukienka całkiem fajna ciekawe jak się zaprezentuje na tym ogarniętym Ludziu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dwie maxii spodnice z poprzedniego postu to nie proste kroje? Prosciej juz sie chyba nie da...

      Usuń
  9. A z tego błyszczącego materiału mogłabyś uszyć własnie tę sukienkę i wówczas miałabyś oprócz codziennej wersji, wersję wieczorową :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spudnica zapowiad sie bardzo fajnie i zgadzm się z Sistu, z tej metalicznej to tylko coś prostego,

    OdpowiedzUsuń
  11. Znalazlam na innym blogu -przestroga ,...
    Miało być Candy .. a okazało się ,że zgodnie z prawem jest nie legalne bo to losowanie.
    Widzę też na innych blogach te same wątpliwości.

    http://www.trudnyklient.pl/2012/01/27/jak-robic-legalne-konkursy-w-internecie-%E2%80%93-poradnik-trudnyklient-pl/

    "7) Czy jeśli ktoś jest osobą prywatną organizującą loterię np. na swoim blogu również ma obowiązek zgłaszania?

    Jak wskazano powyżej (pytanie 3) urządzanie gier hazardowych, w tym loterii, przez sieć Internet jest zakazane. Ustawodawca w ustawie o grach hazardowych, z wyjątkiem zakładów wzajemnych, nie wskazuje innych wyłączeń.

    Powyższe oznacza, że nie ma znaczenia jaki podmiot organizuje loterię w sieci Internet. Naruszenie tego zakazu zagrożone jest odpowiedzialnością karną skarbową zgodnie z przepisami rozdziału 9 ustawy – Kodeks karny skarbowy lub karą pieniężną....."



    Jestem w kropce!! Może ktoś z Was wie coś więcej na ten temat????? Dostałam sygnał ,że jedna z dziewczyn zapłaciła grzywnę,postaram się dowiedzieć na ten temat coś więcej.

    OdpowiedzUsuń