sobota, 12 listopada 2011

Na czerwono

Będąc w sklepie z tkaninami, natrafiłam na śliczną (rzadko się tak rozczulam, ale w tym przypadku naprawdę mam powód) dzianinę, w kolorze czerwonym, ocieplaną od spodu polarem! Materiał jest przytulny, cieplutki, kolor soczysty, więc nie zastanawiałam się długo. Kupiłam ją z myślą o uszyciu sukienki kimonowej nr 118 z Burdy 2/2011.


Do tej pory robiłam rękawy kimono, ale całkowicie krojone razem z przodem i tyłem bluzki, bez wstawiania ,,boczków". Pokazywałam to w bluzce z długimi mankietami. Tym razem jednak uszyłam kimono zgodnie ze sztuką krawiecką, a pomogła mi w tym specjalna instrukcja zawarta w Burdzie.




Swoją sukienkę trochę zwężyłam zaraz przy krojeniu, ponieważ wykroje z Burdy zazwyczaj są dla mnie za szerokie tu i ówdzie. Ale tym razem lepiej było tego nie robić, bo materiał nie jest ,,lejący", więc trochę się przyczepia do bioder. Myślałam o wszyciu podszewki, ale wtedy sukienka nie byłaby taka przytulna. 
Zamiast naszywania kieszeni, zrobiłam je wpuszczane. Koniec końców, postanowiłam, że będę ją nosić razem z paskiem - chyba widać, że lubię sukienki z paskiem. Nie zdążyłam się jednak w nią ubrać nawet jeden raz, bo kilka dni po uszyciu zmieniła właścicielkę. 









19 komentarzy:

  1. sukienka bardzo ładna. Nie myślałam, że z dzianiny wyjdzie takie cudeńko. Jednak lepiej wygląda bez paska :)
    zapraszam do mnie: kom-bi-na-tor-nia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnka sukienka, jak z polarkiem od spodu to musi być faktycznie milusia i ciepła do tego. Bardzo fajny pomysł na zime:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam zapytać, czy nie jest ciasnawa pod pachami? Na Tobie wygląda bardzo dobrze ale z tym modelem w burdzie coś jest nie tak na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najfajniejsza sukienka jaką uszyłaś, kolor świetny i super masz figurę, bez paska lepiej wygląda, boska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka!Dla mnie lepiej wygląda bez paska.Czekam na następne super cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  6. No i rewelacja, dzianiny są najlepsze ;)
    kolor po prostu powala... super Moniś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna. jak dla mnie tez lepiej wygląda bez paska a i fotka z rękoma w kieszeniach jest extra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh, no proszę, czyli bez paska lepiej? Tak po prawdzie to i wygodniej...
    Nie jest ciasna pod pachami, są w sam raz. Byc moze na zdjeciu z Burdy inaczej sie prezentuje, bo ja swoje rękawki przedłużyłam o jakies 4 cm.
    Za zaproszenie do Kobinatornii dziękuję, juz byłam kilka dni temu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka,kolor cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna sukienka :) uwielbiam czerwony! IMHO wygląda lepiej bez paska - bardziej nowoczesnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna sukienka, dobry pomysl z wpuszczanymi kieszeniami! Mi osobiscie bez paska bardziej sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja!! I ten kolor:) Również bardziej nam się podoba wersja bez paska:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka wyszła fantastycznie!!! zdecydowanie lepiej wygląda bez paska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Monia okiełznałaś tę tkaninę :) Sukienka wygląda rewelacyjnie i Ty w niej też ale zdecydowanie bez paska. Taki trochę "workowaty" fason pełen uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta sukienka - widziałam ją w burdzie i pamiętam, że bałam się tego, że będzie strasznie "workowata" - jak zauważyła Susanna. Natomiast twoja jest cudna i ten kolor nadaje jej niesamowitego uroku!

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka odjazdowa, co już pisałam na forum ale muszę jeszcze raz...piękna, piękna i zniewalająca:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super sukienka, podobala mi sie juz w Burdzie. Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała sukienka jestem od wrażeniem, tak jak wielu innych rzeczy zresztą :)

    OdpowiedzUsuń